HA ÉN MINISZTERELNÖK
LENNÉK
Bár nem politizálok, azért fél szemmel
(sandán) figyelem az országunkban zajló politikai
folyamatokat. A 2009-es év tavasza különösen
érdekes módon alakult a hirtelen miniszterelnök
cserével, ami csupán erkölcsileg
kifogásolható, alkotmányjogilag nem. Mikor
megtudtam a hírt, hogy egy olyan embert neveznek ki a nép
akaratát megkerülve főstrómannak, akinek már
a neve is a baj szóval kezdődik, rögtön megindult
bennem a fékezhetetlen habzású agymenés,
mindjárt több irányba is.
Kis eszmefuttatásomat kezdeném azzal, hogy szerintem az
ezredforduló utáni magyar belpolitika határozottan
a kriminalizálódás irányába
tendál. Miután ugye lecserélték a
csúcsról a legmagyarabb indiánt, akit csak Dakota
néven emleget a közvélemény, egy
hazaáruló kém került a helyére,
becenevén a Péter-kém. Ő nem uralkodott
sokáig, és szavai, tettei sem hagytak mély nyomot
avagy meggyes foltot az emlékeinkben. Annál inkább
az utódja, akit a csaknem öt éves
regnálása alatt olyan nevekkel tiszteltek meg az ellene
kiabálók, mint a sejtelmes Fletó, az egzotikusnak
tűnő El-Qró vagy a mélyen őszinte Hazudós.
Kényszerűnek beállított lemondását
követően jött a baj, Bajnai képében, akit nemes
egyszerűséggel csak Libatolvajnak vagy Gyilkosnak
becéznek Hajdúság szerte. Szerintem a Libatolvaj
kifejezés inkább találó, hisz
közvetlenül, saját két úri
kezével nem ölt meg senkit, ugyebár...?
Szóval most felmerült bennem a kérdés, hogy
egy kém, egy hazug és egy tolvaj után vajon ki
lesz a következő stróman picinyke országunk
élén? Talán egy igazi sorozatgyilkos? Vagy egy
istenkáromló ateista? Netán egy perverz
gruppenszex hívő szexőrült? Egy
nekroanimalpedofíliás? Milyen bűnök elkövetője
lenne vajh méltó erre a fontos posztra? Mert tiszta
multú, rendes ember ugyebár nem kerülhet be
afféle úri körökbe, ahol az ilyen
címeket osztogatják egymás között a
nagyurak.
Persze az is igaz, ha tettekre kerül a sor, nem az
számít, mit művelt valaki a múltban, hanem hogy
mit fog művelni a jövőben. Hibázni végtére
mindenki szokott, főleg azok, akik cselekszenek, ezért a hajdani
tetteket felhánytorgatni nem éppen illő dolog
kultúrált körökben. És akkor,
miután meghánytam-vetettem magamban az ország
sorsának vállaimra nehezedő 1/10.000.000 résznyi
súlyát, szilárdan eltökéltem, hogy
tüzetesen végig gondolom, mit tennék én, ha
kezembe kaparinthatnám a hatalmat ebben a káros
pátokkal övezett Kárpát-medencében.
Minden gátlás és szemérmesség
nélkül tehát következzenek a leendő és
lehetséges őminiszterelnökségem ideje alatt
elkövetendő szertelenségeim, néhány pontba
összeszedve, szigorúan viccmentesített
változatban. Remélem ezen tervezett tetteimmel
méltó leszek nagy elődeim
munkásságához és sokáig
fogják majd emlegetni beceneveimet Battonyától
Nemesmedvesig.
Kezdeném először azzal, miért vagyok alkalmas
miniszterelnöknek? Azon kívül, hogy: csak,
adódnak még az alábbi válaszok:
1. Képes vagyok gyorsan átlátni bonyolult
helyzeteket és sietve dönteni, habozás és
bizonytalankodás nélkül.
2. Bátor vagyok és kész szembeszállni
mindenkivel, aki az utamba áll, legyen az belföldi vagy
külföldi hatalom.
3. Nem alkuszom és nem kötök kompromisszumokat, amik
csak elnyújtják a problémák
megoldását.
4. Az egész ország hosszútávú
és általános érdekeit tartom szem előtt,
nem az egyének rövidtávú, önző
érdekeit. Több évszázados távlatokban
gondolkodom, nem 4 éves ciklusokban vagy akár egy
emberöltőnyi időszakban.
5. Habozás nélkül kivégeztetem azokat, akik
nem engedelmeskednek nekem vagy fellázadnak a hatalmam ellen.
6. Ha elvégeztem a feladatom, önként átadom a
hatalmat egy arra alkalmas embernek, akit én fogok
kijelölni, szigorúan alkalmasság alapján.
Vezérnek lenni persze nem elég egy ilyen
pénzterhes időszakban. Az uralkodáshoz gazdasági
csomag is szükségeltetik, legalább egy kis dobozzal,
hogy formálódjon végre a rám bízott
ország, mint púpos gyerek a prés alatt.
Tehát a gazdasági és társadalompolitikai
programom egy része tömören, a teljesség
igénye nélkül a következő lesz.:
1. Feloszlatom a parlamentet és kormányzónak
nevezem ki magam, korlátlan, egy személyi teljhatalommal,
meghatározatlan időre. Minden ügyben személyesen
döntök, az ország pedig végrehajtja a
parancsaimat, vita és zúgolódás
nélkül. Eltörlöm a választójogi
törvényt, mivel semmi értelme olyan emberekre
bízni a vezér kiválasztását, akik
nem értenek a politikához és a vezetéshez.
Én értek hozzá, ezért török
teljhatalomra. Tehát minden hatalom az én kezemben
összpontosul és tetszésem szerint döntök
róla, hogy mi történjen a továbbiakban. A
hatalmam természetesen a hadsereg, a rendőrség és
a titkosszolgálat fegyveres támogatásán fog
alapulni, mivel erő és erőszak nélkül nem lehet
hatékonyan kézben tartani a tízmillió
felé húzó nagy nemzeti bagázst. A gyeplőt
ugyebár erős kézzel kell tartani...
2. Annak érdekében, hogy a döntéseimet
megvalósíthassam, meg kell fékeznem az ellenem
botor módon fellázadó különféle
csoportokat. Tehát miután megszereztem a hatalmat,
meghatározatlan időre korlátozom az emberi jogokat
és szükség esetén rendkívüli
állapotot fogok bevezetni az egész országban. Aki
fellázad a hatalmam ellen, az vagy teljes vagyonelkobzás
mellett azonnal elhagyja az országot, és
állampolgárságától végleg
megfosztatik (soha többet nem jöhet vissza) vagy mehet a
nyilvános kivégzésére. Kivétel
nincs, mert az én országomban rendnek és
fegyelemnek kell lennie. Anyázni és káromkodni,
bírálni és ordibálni viszont szabad,
akár csoportosan is az utcai tüntetéseken, mert egy
uralkodó számára fontos, hogy hallja a népe
szavát, bármit is mondjon a tömeg. A
gyűlöletbeszéd gyakorlása tehát
fölöttébb kívánatos
néplélekegészségügyi
szempontból, meg egyébként is...
3. Minden munkanapomon két órát azzal fogok
tölteni, hogy meghallgatom a nép kéréseit.
Ekkor bármely állampolgár a színem
elé járulhat a parlamentben, és egyenként 5
percet kap rá, hogy elmondja, mi baja van, illetve mit szeretne,
amit más módon nem tudott elintézni
önállóan vagy a hatóságok
révén. Ezen a módon tehát
közvetlenül eljutnak majd hozzám a hírek, a
titkárok és talpnyalók
megkerülésével, hogy tiszta képem legyen a
valós helyzetről. A kérésekre ott helyben
válaszolok és intézkedem, a lehetőségeimhez
mérten.
4. Minden magyar katonát azonnal hazarendelek
külföldről. Magyar katonáknak semmi
keresnivalójuk idegen országokban, sem
háborúfenntartó erőként, sem etnikai
tisztogatást megfigyelőként. A NATO-ban való
részvételünk is korlátozásra
kerül, aminek részletein még elmélkednem kell.
5. Önálló Nemzeti Gárda
felállítása svájci mintára, otthoni
fegyvertartással és éves kiképzési
gyakorlatokkal. A gárda aktív tagjainak
létszáma legalább 100.000 fő legyen. A
gárda és a jóval kisebb
létszámú, hivatásos profi hadsereg
számára saját fegyver és
muníció gyártó ipari kapacitás
létrehozása és fenntartása, ami
később termelhet a civil piac és külföldi
megrendelők számára is. Az általános
és középiskolai katonai kiképzés
kötelező bevezetése, önálló és
vizsgaköteles tantárgyként, hogy az ország
minden állampolgára hadra fogható legyen
szükség esetén.
6. Törvényt hozok arról, hogy az állam nem
költhet több pénzt annál egy adott
évben, mint amennyi bevétele volt az előző évben,
plusz a korábbi évekből megmaradt nyereségek. Az
államszervezetnek tehát úgy kell működnie,
mint egy kettős könyvelésű vállalkozásnak. A
könyvelésbe természetesen bárki szabadon
betekinthet, mind az állampolgárok, akik tagjai,
tulajdonosai és alkalmazottai ennek a nagy vállalatnak,
mind a külföldiek, akikkel gazdasági, politikai
kapcsolatban vagyunk. Az állam nem költekezhet előre, mert
a medve bőrére sem jó a vadászat előtt inni.
7. Az állam pénzének
elköltésével, felhasználásával
megbízott szervezetek tagjainak, és
különösen a vezetőinek,
döntéshozóinak közvetlen, szigorú
elszámolási kötelezettsége van felém,
aki ebben a viszonylatban a vezérigazgatói posztot
töltöm be. Vagyis a fejesek szó szerint a
fejükkel (a saját életükkel és a
családtagjaik életével) felelnek érte, hogy
mire használták fel a befolyt pénzt. Akit
korrupción, lopáson és sikkasztáson kapnak
rajta, annak büntetése teljes vagyonelkobzás, majd a
családtagjainak (gyerekek, házastárs,
testvérek, szülők ebben a sorrendben) nyilvános
kivégzése, és végül az ő
kivégzése is, miután mindezt
végignézte. Egy-két ilyen eset után biztos
jobban meggondolják majd a fejesek, hogy érdemes-e
megszegni a törvényt.
8. Az összes külföldi
államadósságot azonnal vissza kell fizetni
készpénzben, valutában, nemesfémben vagy
árúban, hogy az ország kasszája mielőbb
tehermentes legyen. Egyrészt az állami vagyonból,
az ingóságok és ingatlanok
értékesítéséből,
másrészt az ország műkincseinek fokozatos
elárverezéséből. Van épp elég
szobor, festmény, ékszer, vicik-vacak kacat, és
műemléki jellegű, díszes épület ahhoz, hogy
az adósság egy jelentős részét vagy
akár az egészet kifizethessük a
külföldnek. Szükség esetén a parlamentet
és a budai várat is kész vagyok eladni jó
áron ennek érdekében valami
olajmilliárdosnak. Mindezen nehéz
döntésekért természetesen az előző
generációk a felelősek, akik felelőtlenül
eladósították az országot, azaz
gyakorlatilag hazaárulást követtek el az
elmúlt évtizedekben. Az én alapelvem az
újabb és újabb hitelek felvételével
szemben az, hogy amikor süllyed a hajó, nem az utasokat
kell kidobálni belőle, hanem a rakományt, hogy legyen
esélyünk partot érni. Eltörölhetetlen
törvénnyé teszem, hogy az ország soha nem
tartozhat senkinek, viszont adhat kölcsönt másoknak az
éves nyereségéből. Ha ez a nyereség
elér egy küszöbértéket, akkor belőle el
lehet kezdeni az eladott műkincsek
visszavásárlását, illetve nemzeti
pályázatokat lehet kiírni a fiatal
alkotóművészek számára, hogy jó
pénzért alkossák újra a
különféle nemzeti kincseket. Fessenek,
szobrászkodjanak, építsenek és
pótolják a hiányt, legjobb tudásuk
és tehetségük szerint.
9. Minden adófajtát azonnal eltörlök, majd ezek
helyett bevezetem a két kulcsos Általános Forgalmi
Adót. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden
adásvételi művelet adóköteles, tehát a
gazdát cserélő összeg meghatározott
hányada bevitorlázik az államkasszába. A
megélhetéshez szükséges dolgok 10%-kal, a
luxuscikkek és minden más 20%-kal adózik. Ez
képezi az állam fő bevételi forrását
a továbbiakban. Az export-import ügyletek szintén
20%-kal adóznak, fajtájuktól
függetlenül. Azt, hogy egy dolog hová tartozik,
szintén törvényben szabályozom és ezt
a törvényt 10 évente csak egyszer lehet
módosítani. Ezen kívül az államnak
nincs törvényes joga semmiféle adót kivetni
és beszedni, kivéve a közvetlen
háborús helyzetet, ha az országot
megtámadják és/vagy a területére
idegen csapatok lépnek (ez az egyszeri, háborús
különadó). Az új rendszer célja, hogy
minél több pénz maradjon az emberek zsebében
és a gazdaságban, mert az állam értük
van, nem ők vannak az államért. Ezen
törvénynek megfelelően az adóhivatalnak csak egy
dolga van: ellenőrizni az adásvételeket és havi
rendszerességgel behajtani a pénzt mindenkitől. Aki
gyanús, annál vagyonosodási vizsgálatot
lehet végezni, de 5 évente maximálisan csak
egyszer.
10. A Forint alapú készpénz fizetési
rendszer megerősítése, a bankátutalások
és kártyás fizetések
korlátozása, az egész bankrendszer
működésének szigorú felügyelete
és ügyfélbaráttá,
átláthatóvá és
érthetővé alakítása. Az
általános és középiskolai
oktatásban önálló és
vizsgaköteles tantárgyként be kell vezetni a
pénzügyi ismereteket.
11. Fizetés korlátozási törvény. A
napi 8 órás munkáért kapható
legkisebb fizetés összege nem lehet kevesebb a mindenkori
minimális megélhetési
költségnél, amit a Statisztikai Hivatal
számol ki minden év végén, a következő
év számára. A legnagyobb fizetés
összege pedig nem lehet több ennek
négyszeresénél, mivel adott idő alatt fizikai
képtelenség tízszer vagy százszor több
munkát végezni. Ez rám is vonatkozik, meg minden
vezetőre, bankelnökökre, vállalkozókra, stb. A
cél az, hogy az országban senki ne kapjon
igazságtalanul nagy vagy kevés fizetést. Ennek
megfelelően a fizetések három kategóriába
sorolódnak: alapbér (a minimálbér
1-2-szerese között), kiemelt bér (a
minimálbér 2-3-szorosa között) és
vezetői bér (a minimálbér 3-4-szerese
között).
12. Áru körforgalmi törvény bevezetése.
Minden kereskedelmi árusító egység
köteles ingyen vagy betéti díj fizetése
mellett visszavenni a profiljába tartozó
termékekkel kapcsolatos hulladékokat, majd ezeket
szelektíven visszajuttatni a gyártókhoz. A
gyakorlatban ez azt fogja jelenteni, hogy minden bolt mellett
kötelező lesz a szelektív hulladékgyűjtő
konténerek elhelyezése, visszaváltó helyek
létesítése, hogy az emberek oda vigyék
vissza a szemetet, ahonnan elhozták. Egyedül a
komposztálható szerves hulladékot kell a
továbbiakban a hagyományos, helyi hulladékgyűjtők
segítségével összegyűjteni és minden
település mezőgazdasági üzemeiben feldolgozni,
hogy a szerves anyagoknak minél nagyobb hányada
visszakerüljön a termőföldekre.
13. Az állam azonnal kivonul a nyugdíj rendszerből, ahol
semmi keresnivalója. Mindenki gondoskodjon magáról
önállóan, ez nem az állam feladata. A
fizetéséből mindenki annyi pénzt tehet
félre öregkorára, amennyit akar, és olyan
befektetésben, amilyenben akarja, ez szigorúan az ő
dolga. Ha ostobaságában elkölti és
öregségére nyomorba jut, menjen koldulni vagy
ölje meg magát.
14. Az állam azonnal kivonul az egészségügyi
rendszerből, ahol szintén semmi keresnivalója. Mindenki
gondoskodjon magáról önállóan, mert ez
sem az állam feladata. Senki egészségére
nem vigyázhat más őhelyette. A kórházakat
tartsák el azok, akik az adott intézmény
vonzáskörzetében laknak és igénybe
veszik a szolgáltatásait. Ez az ő
magánügyük, hogy mennyit szánnak rá,
állapodjanak meg önállóan az ott
dolgozó orvosokkal.
15. A halálbüntetés
helyreállítása. Minden halálos
ítéletet a legfőbb vezetőnek, azaz nekem kell
személyesen meghoznom, mint uralkodó és
főbíró, és rajtam kívül senki
másnak nincs joga bárkit, bármiért
halálra ítélni. Az ítéletemmel
szembeni fellebbezésnek helye nincs. Ezzel párhuzamosan
az életfogytiglani börtönbüntetés
eltörlésre kerül, mert az embertelen és
fölösleges dolog. Akit öt évnél hosszabb
időre ítél el a bíróság, az (csak az
első alkalommal) választhat az azonnali nyilvános
kivégzés vagy az életmentő kényszermunka
között. Az életmentő kényszermunka azt jelenti,
hogy a bíróság által megszabott
számú emberi életet kell
bizonyíthatóan megmentenie, egy megfigyelő tiszt
felügyelete alatt. Ennek érdekében
meghatározatlan ideig szolgálnia kell
például rohammentősként,
vízimentőként, tűzoltóként vagy más
életveszélyes munkakörben. Ha közben belehal az
életmentésbe, az az ő baja. Ha megmentette az adott
számú életet, újra szabad emberré
válik, teljes rehabilitációval. Ám ha
visszaesőnek bizonyul, nem kap második esélyt.
Rögtön mehet a kivégzésére. Ezen a
módon végre gyorsan és olcsón
megszabadulhatunk a kemény bűnözők
raktározásának
problémájától és egyben a
veszélyes munkakörben dolgozó emberek
életét is megkíméljük. Az
életmentő kényszermunkát végző
személyek normál fizetést kapnak a
munkájukért, mint bárki más és az
arcukra festve azonosító jelet viselnek, hogy mindenki
azonnal láthassa, kivel áll szemben, illetve ne legyen
esélyük a szökésre.
16. Minden kivégzést a teljes nyilvánosság
előtt, a Kossuth téren kell végrehajtania a fizetett
állami hóhérnak, az elkövetett bűn
súlyosságának megfelelő eszközzel
(kötél, golyó vagy lefejezés). Minden
kivégzést a köztelevíziónak élő
adásban, vágás nélkül
közvetítenie kell, hogy mindenki számára
világos legyen, miről van szó. Az állam senkit nem
végezhet ki titokban, a nyilvánosság
kizárásával, mivel az ítéletet a
közösség védelme érdekében hajtja
végre. A kivégzések élőben is
megtekinthetők egy jelképes (csekély)
belépődíj ellenében, ami a hóhér
fizetését gyarapítja.
17. Az eutanázia és az öngyilkosság
engedélyezése. Az állampolgárok legyenek
annyira felnőttek, hogy önállóan el tudják
dönteni, hogy akarnak élni és meghalni (amíg
nem lázadnak az állam ellen). Az egyházaknak,
külföldi szervezeteknek semmi beleszólásuk nem
lehet ezekbe a dolgokba. Aki eutanáziát vagy
öngyilkosságot akar elkövetni, az közjegyző
által hitelesített okiratban nyilatkozhat erről, majd egy
orvos és két tanú jelenlétében
beveheti az orvostól kapott méregkapszulát.
Kiskorúak és fogyatékosok esetében a
két szülő vagy a törvényes gyám
írásbeli beleegyezése is szükséges a
meghaláshoz.
18. A kábítószer fogyasztás,
birtoklás, termelés és termesztés
engedélyezése. A különféle
kábítószerek szabad kereskedelmére
és fogyasztására ugyanolyan törvények
vonatkoznak, mint az alkoholra és
dohányárúkra. Ezen a módon a
kábítószerrel kapcsolatos bűnözés
gyorsan és végérvényesen
felszámolható, a rendőri erők pazarlása
nélkül. Az állampolgárok legyenek annyira
felnőttek, hogy önállóan el tudják
dönteni, kívánnak-e ilyen termékeket
fogyasztani vagy nem. Ha az ilyen szerek fogyasztása miatt
orvosi kezelésre szorulnak, azt úgyis saját
zsebből kell majd állniuk, tehát mindenki előre
eldöntheti, megéri-e neki rombolni az
egészségét.
19. A null emissziós technológiák
törvényi támogatása a következő
módon. Az ide vonatkozó törvény
hatályba lépésétől számított
tíz évig nulla százalékos
adókulccsal vásárolhatók meg mindenki
számára. Ide tartoznak a szélerőművek,
naperőművek, geotermikus erőművek, villamos kocsik és motorok,
valamint minden más olyan technológia, ami
bizonyítottan nem szennyezi a környezetet. A cél
tíz éven belül energetikailag
függetlenné tenni az egész országot és
a szennyezés kibocsátási szintet közel
nullára redukálni. A környezetszennyező ipar
és erőművek ezzel párhuzamosan
átalakításra vagy megszüntetésre
kerülnek. Környezetszennyezési kvótát
nem veszünk és nem adunk el, mert az egy
szélhámosság és semmivel sem javítja
a bioszféra állapotát.
20. Teljes oktatási reform végrehajtása, az iskola
rendszer alapoktól való újratervezése
(egyelőre nem részletezem, hogyan és mivé, mert
ezt még meg kell hánynom és vetnem magamban, de az
alapelvek a többi pont alapján már sejthetők az
olvasó számára).
21. Fejenként három gyermek nemzésének
engedélyezése a férfiak és nők
számára egyaránt. A családi
pótlék és egyéb gyermek
vállalási támogatások azonnali és
teljes megszüntetése. Akinek nincs pénze gyermeket
vállalni és biztosítani a jövőjét, az
ne vállaljon. Akinek ez nem tetszik, hagyja el az
országot. Ezen törvény célja a
szegénység újratermelődésének
és a nagy családok kialakulásának
megakadályozása. A cél az ország
népességének optimális szinten való
megtartása és a szaporodás feladatának
gazdagokra való áthárítása. A
fogamzás előtti alkalmassági vizsgálatok és
DNS kompatibilitási tesztek elvégzése, valamint a
köldökzsinórvérből származó
őssejtek eltárolása ajánlatos, de nem
kötelező.
22. A kistelepülések és halódó
települések felszámolása,
megszüntetése. A lakosság
áttelepítése nagyobb városokba. Ez nem
jelenti a tanyák és farmok
felszámolását, csupán az
önálló közigazgatási
egységként működni nem képes kisebb
közösségek összevonását
nagyobbakba. A megye rendszert ezzel párhuzamosan meg kell
erősíteni, a kistérségi felosztást
megszűntetni. Ha ezer évig jó volt nekünk a megye
rendszer, akkor pár száz évig még biztos
jó lesz.
23. A hajléktalanság felszámolása. A
hajléktalanok beköltöztetése az üresen
álló házakba, irodaépületekbe. A
hajléktalanok és munkanélküliek
számára állami kényszermunka program
elrendelése. Aki nem tud vagy nem akar dolgozni, legyen
öngyilkos vagy hagyja el az országot. A
kényszermunka programok elsősorban a környezet
karbantartására és szennyeződésektől
való megtisztítására, valamint a null
emissziós technológiák
gyártására fognak irányulni,
másodsorban pedig a gátak és utak
építésére,
felújítására.
24. A tudományos kutatások és fejlesztések
állami támogatása az állam éves
nyereségéből. A szabadalmak ingyenes
bejegyeztethetősége, ami megkönnyíti a
feltalálók dolgát. A találmányok
szabadalmi védettségének öt évre
való korlátozása, hogy minél
hamarább közkinccsé váljanak és
elterjedjenek a gazdaságban. A szerzői jogok öt évre
való korlátozása, hogy a
különféle alkotások minél
hamarább közkinccsé váljanak mindenki
számára, elsősorban az interneten keresztül.
25. Vallásreform. Az összes hivatalosan bejegyzett
vallás és egyház betiltása és
felszámolása, vagyonuk teljes elkobzása, majd egy
új államvallás létrehozása, hogy
ezen a téren is egységes legyen a nemzet és ne
legyen lehetőség a széthúzásra. Az
államvallás legfőbb vezetője kezdetben én vagyok,
amíg a papsága megerősödik és valaki
átveheti a helyemet. Az Isten Egyháza független
mindenféle külföldi hatalomtól,
ideológiája és szervezeti
felépítése később kerül
kidolgozásra. Az összes korábbi,
megszűntetésre kerülő egyház és
vallási felekezet papjai teológiai
különbözeti vizsga letétele után
beléphetnek az új egyházba és ily
módon tovább szolgálhatják az Istent
és a közösséget az új keretek
között, tehát nem lesz vallási
üldözés. Az ország
állampolgárainak ennek megfelelően három
lehetősége van vallási kérdésekben: 1. Ha
nem tetszik nekik a helyzet, hagyják el az országot. 2.
Csatlakozhatnak az Isten Egyházához. 3. Maradhatnak
kívülállók, azaz ateisták, az ezzel
járó hátrányokkal együtt.
Úgy vélem, kezdetnek ennyi reform bőven elég lesz,
a többi újításomat majd akkor fogom
kigondolni, ha a fentiekkel végeztem és teljes erővel
dübörög a haza egy új és szeb jövő
irányába. Ha tetszettek az elképzeléseim,
ki lehet vonulni az utcára nagy transzparensekkel és
követelni, hogy Pislogó legyen a kormányzó!
Készült: 2009. március - április.